Røde brystvorter- gravidsymptom?

Anonym
Søndag 18. des. 2016 17:36

Hei!
Jeg er 7dpo, og puppene er både større enn før el og veldig ømme, men det er de vanligvis før mens, så jeg tar ikke det som et tegn. Derimot er brystvortene blitt røde! Altså, litt som når man rødmer, eller blir veldig varm.
Noen som har hatt dette som symptom, eller har noen erfaringer?
I tillegg har jeg hatt sykt mye luft i magen, men ikke spist noe spesielt som skulle tilsagt det. Litt småvondt i hodet, småkvalme som kommer og går, mensmurringer i korsryggen (vært et par dager, og kommer og går), samt stikninger nedentil.

Takk for svar!

Anonym
Søndag 18. des. 2016 17:48
Hei!
Jeg er 7dpo, og puppene er både større enn før el og veldig ømme, men det er de vanligvis før mens, så jeg tar ikke det som et tegn. Derimot er brystvortene blitt røde! Altså, litt som når man rødmer, eller blir veldig varm.
Noen som har hatt dette som symptom, eller har noen erfaringer?
I tillegg har jeg hatt sykt mye luft i magen, men ikke spist noe spesielt som skulle tilsagt det. Litt småvondt i hodet, småkvalme som kommer og går, mensmurringer i korsryggen (vært et par dager, og kommer og går), samt stikninger nedentil.Takk for svar!

Har ikke hørt om rødere brystvorter under svangerskapet før, men de andre symptomene kan j like gjerne være tegn på svangerskap som på at mensen er i vente. :D

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}