Blanding. Svart og hvit barn

Anonym
Fredag 10. juni 2016 20:49

Forslag til en gutt og jente navn? De er blandning av svart og hvit foreldrer. Alle bokstaver er lov unntatt ÆØÅ

Anonym
Torsdag 23. juni 2016 00:27
Forslag til en gutt og jente navn? De er blandning av svart og hvit foreldrer. Alle bokstaver er lov unntatt ÆØÅ

Michael
Levi
Aaron

Selma
Nora
Simone

Anonym
Torsdag 23. juni 2016 12:58

Det var en merkelig måte å beskrive seg på.
Jeg har aldri hørt noen nav som har fått meg til å tenke: "Å, han/hun har sikkert en svart og en hvit forelder.."
Vil dere ha navn typiske for den etniske bakgrunnen?

Anonym
Torsdag 23. juni 2016 19:19

Det var en merkelig måte å beskrive seg på.
Jeg har aldri hørt noen nav som har fått meg til å tenke: "Å, han/hun har sikkert en svart og en hvit forelder.."
Vil dere ha navn typiske for den etniske bakgrunnen?

ja det ble sånn fordi jeg måtte spesifiserer meg. det hadde vært noe helt annet hvis begge foreldre for utlendinger.. Når det er en Norsk og en Utenlandsk foreldre, da må du neste spesifisere bakgrunnen til det ene foreldre for å få den hjelpen man trenger.

En utlending kan komme hvor som helst.

Anonym
Torsdag 23. juni 2016 19:20

Michael
Levi
AaronSelma
Nora
Simone

tusen tatt for de finne navnene. noe å tenker på

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}