Bestemme kjønn på baby?

Anonym
Mandag 8. april 2019 10:54

Hei! :) Jeg lurer på om noen har noen tips til å prøve å få jente? Jeg har hørt man kan ha sex 2-4 dager før eggløsning da jente-sædcellene svømmer saktere men lever lenger enn gutte-sædsellene. Samt at det skal hjelpe å ha samleie i en stilling hvor penis ikke kommer så dypt inn i skjeden. Har også hørt at man kan endre PH-verdien i skjeden ved å f.eks skylle skjeden med vann med limedråper i da jente-sædcellene trives bedre i surt miljø. Noen som har prøvd dette? Evt. prøvd andre ting? Takker for tips og triks. :)

Anonym
Mandag 8. april 2019 13:39

Nei, ingen av disse har noen betydelig effekt, og du må ikke finne på å putte noe inn i skjeden annet enn det som faktisk skal være der. Skjeden regulerer, og renser seg selv, og det skal hverken vann, eller lime inn der.

Det eneste du kan gjøre er å skjerpe deg med hensyn til holdningene dine rundt å få et bestemt kjønn (gjerne les om hvordan kjønn ikke består av bare to varianter også), og ha samleie ofte. Du kan ikke styre biologien, sånn fungerer vi ikke.

Anonym
Mandag 8. april 2019 15:12

Vi blir like glade for gutt altså, så å skjerpe meg trenger jeg ikke. :) Men tenkte det kunne være gøy å prøve så lenge det ikke er skadelig.. :) Ønsker ikke at dette skal bli en debatt om holdninger til kjønn. Om dere ønsker å diskutere dette så kan dere starte en egen tråd :)

Anonym
Mandag 8. april 2019 20:51

Eg har hørt at man bør ha sex ofte. På den måte blir det mindre sædceller i sæden og mindre raske gutte celler som kan konkurrere ned de langsame jente cellene. Detta e ikke farleg å prøve i hvertfall! ;) Lykke til!

Anonym
Mandag 8. april 2019 23:47

Hvorfor kaster du bort tiden din på å skrive på forum du ikke en gang gidder å svare på hva TS spør om? Hvis de synes det hadde vært gøy å prøve å få jente så kan de vel få lov til det uten at du skal blande inn dine personlige meninger om rett og galt? Jaja, du mener det sikkert godt, men om du skal nå inn til folk så er kanskje ikke den lureste taktikken å starte med "skjerp holdningene dine", eller? Hva får deg til å tro at din mening vil bli vektlagt av noen du ikke en gang kjenner når du har den fremtoningen? Om ikke du har noen råd om hva man kan prøve for å få jente (annet enn "det går ikke" og "skjerp deg") så foreslår jeg at du slutter å kommentere på denne tråden slik at du ikke kaster bort tiden til oss som faktisk synes dette er spennende, og forsåvidt din egen tid, bruk den heller på å være ute å nyte det fine været :)

Anonym
Søndag 14. april 2019 21:50
Hvorfor kaster du bort tiden din på å skrive på forum du ikke en gang gidder å svare på hva TS spør om? Hvis de synes det hadde vært gøy å prøve å få jente så kan de vel få lov til det uten at du skal blande inn dine personlige meninger om rett og galt? Jaja, du mener det sikkert godt, men om du skal nå inn til folk så er kanskje ikke den lureste taktikken å starte med "skjerp holdningene dine", eller? Hva får deg til å tro at din mening vil bli vektlagt av noen du ikke en gang kjenner når du har den fremtoningen? Om ikke du har noen råd om hva man kan prøve for å få jente (annet enn "det går ikke" og "skjerp deg") så foreslår jeg at du slutter å kommentere på denne tråden slik at du ikke kaster bort tiden til oss som faktisk synes dette er spennende, og forsåvidt din egen tid, bruk den heller på å være ute å nyte det fine været :)

Eventuelt kan du slutte og surve, og lese deg opp på det jeg alt har svart på. (At ikke noe påvirker det.)
Bli voksen.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}