Har tre jenter ønsker meg en gutt

Jordmor Siri
Mandag 13. okt. 2014 22:19

På oppfordring spør vi:
"Jeg har 3 nydelig jenter. Jeg er så klart glad i mine jenter, og de betyr hele verden for meg. Men ønsket om en gutt er veldig sterk.

En liten kul sønn som jeg kunne sparke ball med? En lillebror til mine 3 jenter ? En balanse i hjemmet ?
Jeg har hør mye om IVF at man kan bestemme kjønn. I hvilke land kan man gjøre det ? hvor mye koster ca ? Hvor mye er man sikker at barnet som blir IVF er frisk . Jeg har ønsket meg et bestemt kjønn."

Takk til deg M:)

Anonym
Tirsdag 14. okt. 2014 09:04

Syntes det er så feil å velge kjønnet selv.. Man burde være lykkelig over hva man får istede for å kjøpe et bestemt kjønn… Det er for dumt..

Anonym
Tirsdag 14. okt. 2014 12:43

Jeg forstår ønsket ditt. Har motsatt ønske selv om jeg elsker mine tre gutter. Ikke gi opp drømmen. Vi har snakket med en klinikk i Kypros og sskal "lage" en søster der til sommeren. Hvis du vil kan jeg spørre jordmor Siri om å komme i kontakt med deg. Så kan vi støtte hverandre. Du har ingenting å skamme deg for selv om de fleste kommentarene vil være negative.

Anonym
Tirsdag 14. okt. 2014 16:17

Forstår godt den følelsen av å savne det ene kjønnet. Vi hadde tre av den ene sorten. Vi reiste til USA for å få hjelp til å få det andre kjønnet. Familien vår er nå så komplett.

Anonym
Onsdag 15. okt. 2014 00:57

Hva var prisen?

Anonym
Onsdag 15. okt. 2014 16:13

I USA betalte vi ca 170 000- 200 000kr for alt ink medisiner. De var super seriøse. Føle at de brydde seg om oss, tok seg tid til oss.

Anonym
Torsdag 16. okt. 2014 20:08
I USA betalte vi ca 170 000- 200 000kr for alt ink medisiner. De var super seriøse. Føle at de brydde seg om oss, tok seg tid til oss.

På Kypros ble prisen 57 000 :-) Betaler kun for fly. Gleder oss veldig

Anonym
Torsdag 16. okt. 2014 20:44

Gentestet de for sykdom også da?

Anonym
Torsdag 16. okt. 2014 21:30

Gentestet de for sykdom også da?

Ja :-)

Anonym
Torsdag 16. okt. 2014 21:48

Også ordner de liten leilighet og skyss fra å til flyplassen og klinikk.

Anonym
Mandag 20. okt. 2014 12:06

Tusen takk hvis du kan gjøre dette :)

Jordmor siri har nummet mitt .
Stor klem fra ..................

Ukjent bruker
Fredag 9. jan. 2015 22:24

Kunne jeg kommet i kontakt med deg? Jeg og mannen vurderer også å dra til Kypros i sommer for å gjøre dette. Hadde vært spennende å dele noen tanker om dette :)

Anonym
Fredag 13. feb. 2015 00:51

Jeg vil også gjerne komme i kontakt med dere med erfaring ang det her?

Anonym
Søndag 15. feb. 2015 00:31

Jeg har 2 gutter og har veldig lyst på en jente, hvor skal jeg hendvende meg for å komme i kontakt med klinikken på Kypros? Tok du selv direkte kontakt med dem? Hvor stor er sjansen for å få det kjønnet du ønsker?

Anonym
Tirsdag 3. mars 2015 09:26

Hei, jeg og min mann var i fjor i kontakt med flere klinikker. La det litt på hylla en stund for å vurdere om dette virkelig var noe vi ville fremfor å få barn på naturlig vis, men vi har nå bestemt oss planlegger å gjennomføre behandlingen til høsten.

Jeg vil gjerne komme i kontakt med flere i samme situasjon. Bare å ta kontakt :)

Ukjent bruker
Tirsdag 17. mars 2015 09:51
Kunne jeg kommet i kontakt med deg? Jeg og mannen vurderer også å dra til Kypros i sommer for å gjøre dette. Hadde vært spennende å dele noen tanker om dette :)

Hei! har dere bestemt dere for å dra til Kypros? Mannen min og jeg skal utføre IVF (han har tre gutter og er sterilisert) og vi ønsker oss veldig jente. Vurderer å dra til Kypros (Dogus IVF Centre) -er det der dere også vurderer å dra?

Anonym
Tirsdag 17. mars 2015 09:53

Hei! Samme situasjon som oss. Vi har nå vært I kontakt med Hausken I haugesund for ordinær IVF, men vurderer Kypros for å kunne genteste og bestemme kjønn. Men kontroversielt, hadde vært godt å snake med andre i same situasjon :-)
Har dere bestemt dere for noe?

Anonym
Lørdag 4. april 2015 19:42
Hei, jeg og min mann var i fjor i kontakt med flere klinikker. La det litt på hylla en stund for å vurdere om dette virkelig var noe vi ville fremfor å få barn på naturlig vis, men vi har nå bestemt oss planlegger å gjennomføre behandlingen til høsten.Jeg vil gjerne komme i kontakt med flere i samme situasjon. Bare å ta kontakt :)

Hei, har dere funnet andre andre enn Dogus IVF Centre i Europa som gjør gender selection?

Anonym
Tirsdag 14. april 2015 22:19
Hei, jeg og min mann var i fjor i kontakt med flere klinikker. La det litt på hylla en stund for å vurdere om dette virkelig var noe vi ville fremfor å få barn på naturlig vis, men vi har nå bestemt oss planlegger å gjennomføre behandlingen til høsten.Jeg vil gjerne komme i kontakt med flere i samme situasjon. Bare å ta kontakt :)

Hei, har dere funnet andre andre enn Dogus IVF Centre i Europa som gjør gender selection?

Hei igjen, har dere en egen tråd dere deler info/issues på? Hadde vært fint å lufte spm...Har prøvd meg på genderdreaming, men de er jo på andre siden av jordkloden:)

Anonym
Tirsdag 14. april 2015 22:34

Hei, lurer på hvilken klinikk dere var på i USA? Gjorde dere mye research ifht klinikker i Europa/Russland?

Anonym
Tirsdag 14. april 2015 22:35
Også ordner de liten leilighet og skyss fra å til flyplassen og klinikk.

Har dere gjennomført opplegget på Kypros?

Anonym
Onsdag 5. aug. 2015 14:39
Hei! Samme situasjon som oss. Vi har nå vært I kontakt med Hausken I haugesund for ordinær IVF, men vurderer Kypros for å kunne genteste og bestemme kjønn. Men kontroversielt, hadde vært godt å snake med andre i same situasjon :-)
Har dere bestemt dere for noe?

Hei! Hvordan kommer man i kontakt med der? Vi er i samme situasjon, og vurderer å gjennomføre i løpet av høsten. Skulle veldig gjerne likt å dele erfaringer underveis med andre i samme situasjon.

Anonym
Torsdag 5. nov. 2015 14:24

Hei vi er også i samme sitvasjon,lurte på om noen av dere kan dele kontakt info og fortelle deres erfaringer .har dere vært i Kypros .fikk dere det kjønnet dere ønsket??

Anonym
Onsdag 25. nov. 2015 20:47

Vi vurderer The Fertility Clinic i New York. Virker som den er den mest seriøse, uten at jeg har noen god begrunnelse for det. Har vært i kontakt med de og vurderer nå å melde meg på for å gjøre det til sommeren. Samtidig ser jeg at Kypros er langt billigere og flere har positive erfaringer der også, riktignok varierer det der også ut fra hvilken klinikk i Kyrpos man leser om.

Det er tydeligvis flere som har erfaringer eller leter etter svar rundt om. Ser at noen har opprettet en lukket gruppe på http://forum.nybaktmamma.com/group.php?groupid=116

Fint om flere ble med der.

Anonym
Fredag 25. mars 2016 10:03

Hei. Noen som fikk dette gjort eller vurderte dere bare? Jeg lurer på hvor og hvem man skal kontakte? Jeg tenker på kypros

12
Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}