Vond korsrygg, mensmurringer og NEG tester

Anonym
Fredag 11. jan. 2019 22:45

Hei!
Jeg skjønner ikke kroppen min, og er rett frustrert og litt redd. Har prøvd å blitt gravid nå i et halvt år. Har en gutt på 2 år fra før, hadde en MA før han og en SA etter han. Mensen min er regelmessig og varer i 5-6 grader og jeg blør mye. Slik har det alltid vært. Mensen i desember og nå i januar er helt annerledes enn før. Jeg har blødd i 1-2 dager bare, og veldig lite. Men jeg har hatt murringer siden november. Nå har jeg også fått vond korsrygg, noe jeg ALDRI har ellers. Har tatt en haug med gr.tester og de er negative. Jeg har tidvis vært noe trøttere og kanskje litt mer lunefull, mdn ingen ømme bryster. Hadde noe kvalme i desember. Jeg syns dette er ekkelt, for hva skjer? Og jeg syna det da er vanskelig å vite når jeg har EL etter det har blitt slik. Kan jeg være syk? Kan jeg være gravid? Pcos? Så mange spm. Har spørt en privatklinikk om å få komme til gyn med ultralyd men det er ikke før om 14 dager..

Anonym
Søndag 13. jan. 2019 15:24

Uansett er det ganske normalt at syklusen endrer seg når man blir eldre, og ingen her kan fortelle deg hva som er galt.
En time hos en gynekolog er det eneste som kan gi deg noen svar. Legekontoret ditt kan ta blodprøver i mellomtiden. Hvis du bare har hatt annerledes mens i to mnd kan du være gravid uten å få positive tester enda, eller det kan være ingenting, eller noe alvorlig. Uansett må du bare vente.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}