Redd

Anonym
Fredag 4. jan. 2019 21:41

Hei.
Har eller hadde... Egentlig termin i september, men var ikke ordnet noe termingruppe for sep 19..

Har regnet ut at jeg er 5+5 uker på vei og det er blitt konstantert at jeg er gravid! I går hadde jeg sex med samboer og i dag ettermiddag begynte jeg plutselig å blø en del. Slim og klumper, både lyst og mørkt blod. Vart slik i noen timer med mensmurringer før det ga seg. Kontaktet lege som tok blodprøver og undersøkte underlivet. Legen mente blødningen var fra egglederne.. ? Hvertfall ikke forårsaken av en rift eller noe fra skjeden.. Lege mente at jeg måtte stålsette meg på at dette kunne mest sannsynlig være en abort..

Nå har jeg ingen smerter og det plager meg at jeg ikke får noen konkrete svar før om en uke. Må til legen til uken for å ta nye prøver for å sammenligne.

Noen som har opplevd noe av det samme og hva skjedde da? Gikk alt bra eller var det abort? Skjønner at her kan det gå begge veier, mest sannsynlig nedover.. Men man forspør seg aldri!

Anonym
Lørdag 5. jan. 2019 21:02

Du trenger ikke vente en hel uke. Du kan ta privat UL, eller blodprøver, da får du svar mye fortere.
Det er ikke mulig for noen andre å gi hverken svar om din situasjon eller statistikk, dessverre.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}