Gravid igjen etter 3 SA

Anonym
Torsdag 13. des. 2018 14:26

Hei.
Jeg har tidligere hatt tre SA, begynte med utredning og tok sprøyter, fekk vite at jeg hadde noen høye verdier og måtte ta nye. Det skjedde også en gang til etter andre sprøyten. Hørte ikke noe fra legene på lenge, og har nå blitt gravid i mellomtiden. Lurer på om noen har vert bort i det før? Vet ikke hva de høye verdiene vil si, og kjenner jeg nå er veldig redd for at jeg skal miste en fjerde gang, spesielt siden jeg har hatt en form for høye verdier på blodprøver. Venter på å skal inn til lege neste uke, og er veldig redd for at jeg da får vite at det ikke er noe live :(

Anonym
Lørdag 15. des. 2018 12:12

Høye verdier av hva? Hvilke sprøyter? Du må være litt mer spesifikk enn som så.
Høye verdier kan være bra, men det kommer jo an på hvilke verdier du snakker om.
Legene hadde sagt ifra, og satt i gang tiltak om noe var bekymringsverdig, så du trenger ikke tenke på det.

Anonym
Onsdag 19. des. 2018 16:57

Er det som er, jeg har ikke fått vite noe, bare at jeg har hatt høye verdier og har måttet tatt nye blodprøver. Så er som jeg skrev, vet ikke hva verdiene vil si. Hadde skrive det vist jeg viste. Derfor jeg lurte på om noen som har vert bort i det under utredning før

Anonym
Torsdag 20. des. 2018 20:16
Er det som er, jeg har ikke fått vite noe, bare at jeg har hatt høye verdier og har måttet tatt nye blodprøver. Så er som jeg skrev, vet ikke hva verdiene vil si. Hadde skrive det vist jeg viste. Derfor jeg lurte på om noen som har vert bort i det under utredning før

Du kan ha blitt utredet for hva som helst, dette kan ingen si deg noe om. Noen verdier skal være høye. Legen hadde sagt ifra om noe var galt, så dette trenger du ikke tenke mer på.

Anonym
Lørdag 22. des. 2018 21:11

Tenker ikke mer på dette nå, har vert hos lege og fikk vite jeg er 8 uker på vei og det viste ett sterkt hjerte! Så føler jeg har ett lite mirakel inni meg ❤️

Anonym
Tirsdag 25. des. 2018 20:15

Bra. :)
Lev og spis riktig nå, så går nok dette kjempebra. Du er jo langt over den verste abortfaren nå. :) <3

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}