Festeblødning/mensen?

Anonym
Lørdag 10. nov. 2018 12:33

Hei :)
Jeg lurer på...
Hadde siste mens fra 17. - 21. OKT. Hadde ubeskyttet sex noen av dagene imellom mens og el.
Eggløsningen var ca 31 OKT.... har gått og kjent etter symptomer, det har det vært svært lite av.
Men igår (9 dpo) fikk jeg plutselig en liten blødning, bare sånn at det var bittelitt rosa på papiret når jeg var på do. Merket også en del mens-murringer og litt vondt i korsryggen til og fra i hele går.
Kan det ha vært en såkalt festeblødning? Og hvis det var det, hvor lenge etter dette kan man få positiv test?
Er det slik at man begynner å produsere HCG først når egget evt har festet seg? :)
Jeg skal etter mine beregninger ha mensen igjen om ca 3-4 dager, kan det være for kort tid til at kroppen «skjønner» den er gravid når og hvis egget fester seg såpass «sent»?
(Har selvfølgelig testet ettpar dager nå før, men negative)
Hilsen jente, 30 :)

Anonym
Lørdag 10. nov. 2018 12:35

Åj, ser jeg muligens har postet denne i feil gruppe??? Beklager isåfall det, er helt ny på dette

Anonym
Lørdag 10. nov. 2018 14:12

Det spiller ingen rolle hvor du poster det, for her er det kaos uansett.

Ja, det kan være en festeblødning, eller bare et rift, eller en mellomblødning.

Du kan vente 1-2 uker over forventet mens, så får du et mer sikkert svar på en test.
Ta en digital test da. :) Det er ingen vits i å teste før den tid, det er bare bortkastede penger. :)

Anonym
Lørdag 10. nov. 2018 18:32

Okai, hehe :P
Takk for svar :)
Ja jeg får nok vente ihvertfall en uke før jeg tester igjen, men dagene går såååå seint :P

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}