symptomene forsvant

Anonym
Onsdag 7. nov. 2018 18:28

Hei

Jeg har uregelmessig mens så er litt usikker på når jeg kan teste, men vi hadde sex under eggløsning for ca 2 uker siden. I 2 uker har jeg hatt treg mage, vært småkvalm, hatt mye murringer og hatt hodepine. Jeg kjente igjen symptomene fra første graviditet og ble veldig glad. MEN nå har plutselig alle symptomene forsvunnet...fortsatt litt treg mage, men kvalmen og murringen er helt borte! Tok en test idag som ble negativ, men jeg vet ikke eksakt hvilken dag jeg hadde eggløsning og det er ca 2 uker siden så kan jo være for tidlig å teste? ..Kan jeg være gravid selvom alle symptomene har forsvunnet?

Takk for svar

Anonym
Onsdag 7. nov. 2018 19:42

Ja. Noen går et helt svangerskap uten å vite at de er gravide.
Hvis du ikke hadde kjent etter, er det ikke sikkert du hadde kjent de du eventuelt har engang. Vent to uker til, og ta en test.

Anonym
Onsdag 7. nov. 2018 21:20

jeg har hatt masse symptomer og vært kvalm nesten hele graviditeten før så tror ikke jeg eventuelt går uten symptomer nå.selvom det hadde vært en drøm.

jeg bare stusset over at jeg fikk masse symptomer og så forsvant alle over natta. og da har det ikke vært "psykiske" symptomer, men hodepine, treg mage, vonde murringer og utflod

Anonym
Lørdag 10. nov. 2018 01:15
jeg har hatt masse symptomer og vært kvalm nesten hele graviditeten før så tror ikke jeg eventuelt går uten symptomer nå.selvom det hadde vært en drøm.jeg bare stusset over at jeg fikk masse symptomer og så forsvant alle over natta. og da har det ikke vært "psykiske" symptomer, men hodepine, treg mage, vonde murringer og utflod

Joda, det kan absolutt skje. Ingen svangerskap er like, og det kan endre seg på et hvilket som helst tidspunkt i svangerskapet.
Symptomene dine er jo ikke symptomer som automatisk betyr svangerskap, men fordi man prøver, eller tror man er gravid, eller har fått positiv test, tenker man gjerne mer på alt som skjer med kroppen, selvom det ville skjedd uansett.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}