Barnevogn

Anonym
Søndag 15. juli 2018 19:46

Hei! :)
Har termin i slutten av Desember. Skal snart på ultralyd å se den lille som bor i magen. Gleder oss mye, samtidig som det er litt nervepirrende! Har så vidt starta å tenke på hva jeg skal kjøpe til babyen av utstyr. Spesielt vogn... det er jo sååå mange og velge mellom! En hel jungel... Er det noen her inne på forumet som har vogntips å komme med? Evt. hva vogn har du/dere kjøpt til den lille? :)

Anonym
Fredag 20. juli 2018 23:19

Har også termin i slutten av des. Har ikke en gang begynt å tenke på vogn og slik

Anonym
Fredag 10. aug. 2018 12:39
Hei! :)
Har termin i slutten av Desember. Skal snart på ultralyd å se den lille som bor i magen. Gleder oss mye, samtidig som det er litt nervepirrende! Har så vidt starta å tenke på hva jeg skal kjøpe til babyen av utstyr. Spesielt vogn... det er jo sååå mange og velge mellom! En hel jungel... Er det noen her inne på forumet som har vogntips å komme med? Evt. hva vogn har du/dere kjøpt til den lille? :)

Hei :)
Har termin i slutten av desember og vi har starter med å kjøpe ting vi trenger. Det er både fordi det kan være bestillingstid på endel ting og fordi det er nå jeg er i best form

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}