Brunt blod

Anonym
Mandag 11. juni 2018 13:13

Jeg er førstegangs gravid, 5+4. Jeg er kjempeglad og spent, men til tross for dette bekymrer jeg meg mye. I går kveld hadde jeg og min forlovede samleie, og i morgest da jeg sto opp for å gå på do oppdaget jeg brunt blod/utflod på papiret. Tenkte dette var bare en liten blødning etter gårdagens samleie, men nå noen timer etterpå er jeg litt bekymret da «blødningen» ikke har stoppet enda. Det er enda lysebrunt, og kommer kun når jeg tørker meg. Dvs ikke i trusa. Noen som har erfart det samme, eller noe lignende?

Ukjent bruker
Mandag 11. juni 2018 13:46

Jeg har erfart det samme, men da var det ikke noen gode nyheter, dessverre. Det betyr ikke at det behøver å gå dårlig med deg, men det beste er å få tatt en tur til legen/legevakta og sjekke. Krysser fingrene for at det går bra! Lykke til.

Anonym
Mandag 11. juni 2018 21:55

De gir deg ikke UL på legevakten med mindre det mistenkes svangerskap utenfor livmor, så du blir bedt om å vente til i morgen, og ta blodprøver med noen dagers mellomrom. Hvis HCG stiger nok, kan du være ganske sikker på at du fortsatt er gravid. :)

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}