Forsinket mens pga lutinus/ gravid?

Anonym
Lørdag 9. juni 2018 17:15

Hei!

Går nå på lutinus og lurer på om progesteronet kan gjøre at mensen er forsinka..
Har litt ustabil syklus, men har aldri gått til over 28 dager før.
Tok to tester på onsdag (ikm dag) med negative resultater og 3 tester i dag også med negative resultater. Så leste jeg et sted at clearblue kan demonteres (nysgjerrig og desperat som jeg er) og da var det en svak strek på onsdag og en svak strek i dag, men negative på de andre. Tenker å ta ny test om 3 dager hvis ikke TR har kommet.
Hadde litt lyserødt utflod og små mensmurringer i stad som er over nå. Vurderer å slutte med lutinus for å se hva som skjer og hvis det er med på å forsinke mensen er ikke det noe særlig..

Er det noen her som har opplevd negative resultat på testene, men som har vist seg å bli positive senere?
Noen som har slutta på lutinus og fått mensen?

Hilsen ei som er spent og håper så på en liten etter mye prøving.

Anonym
Lørdag 9. juni 2018 18:37

Du skal ikke demontere testene, ei heller behøve å gjøre det.
Du må vente ganske mange flere dager før du får et sikkert resultat. Minst én uke.
Bruk digitale tester som viser "gravid-ikke gravid," så slipper du overtolke streker.

Ja, Lutinus kan forsinke mensen, men det er ikke nødvendig å slutte på det for å få mensen. Mensen gjør ikke at en blir gravid.
Ta det så lenge legen ber deg ta det.

Anonym
Lørdag 9. juni 2018 19:31
Du skal ikke demontere testene, ei heller behøve å gjøre det.
Du må vente ganske mange flere dager før du får et sikkert resultat. Minst én uke.
Bruk digitale tester som viser "gravid-ikke gravid," så slipper du overtolke streker.Ja, Lutinus kan forsinke mensen, men det er ikke nødvendig å slutte på det for å få mensen. Mensen gjør ikke at en blir gravid.
Ta det så lenge legen ber deg ta det.

Det var greit å vite at lutinus kan forsinke mensen. Da får jeg bare vente å se om TR kommer eller ei.. :P
Vet jo selvfølgelig at mensen ikke gjør man blir gravid, he he! :D

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}