Ta det rette valget

Anonym
Søndag 11. mars 2018 19:29

Har to barn,gutt og jente <3 gift og har et veldig fint liv, vi har diskutert fram og tilbake om vi skal satse på et til.. men vi har bare 3 soverom,ikke råd til ny bil.. vi har det greit økonomisk sånn som det er nå.. redd det blir for dyrt etterhvert med tre.. så ut i fra det sa vi stopp.. men igår tok jeg en test å jaggu var den positiv!
Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Min første tanke var å ringe sykehus med en gang og få time til abort... så etter en stund tenkte jeg at,to av ungene kan jo dele rom.. det blir sikkert trangt i bilen men det går.. vi må bli flinkere til å spare... så er jeg tilbake på aborten igjen... jeg blir kvalm av å tenke på dette... noen som har tatt dette valget? Angrer dere på at dere har bare 2 unger?

Anonym
Søndag 11. mars 2018 20:42
Har to barn,gutt og jente <3 gift og har et veldig fint liv, vi har diskutert fram og tilbake om vi skal satse på et til.. men vi har bare 3 soverom,ikke råd til ny bil.. vi har det greit økonomisk sånn som det er nå.. redd det blir for dyrt etterhvert med tre.. så ut i fra det sa vi stopp.. men igår tok jeg en test å jaggu var den positiv!
Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? Min første tanke var å ringe sykehus med en gang og få time til abort... så etter en stund tenkte jeg at,to av ungene kan jo dele rom.. det blir sikkert trangt i bilen men det går.. vi må bli flinkere til å spare... så er jeg tilbake på aborten igjen... jeg blir kvalm av å tenke på dette... noen som har tatt dette valget? Angrer dere på at dere har bare 2 unger?

Det finnes bilstoler som det går an å ha tre bilstoler i, og en av barna kan også sitte i forsetet.
Det går fint an at barna deler rom, men de første årene er jo den nye inne hos dere uansett så det kan hende ting har endret seg til da.
Nesten alle har mer å spare inn på. :)
Du vet alt hva løsningen er, du må bare tørre å forsone deg med det. ;)

Anonym
Søndag 20. mai 2018 19:05

Jeg skal love deg du kommer til å angre. Jeg har vært gjennom det selv og det tok hele livsgleden min. Jeg gikk i dyp depresjon. Det e rla gr fra enkelt. Er dere to og har muligheten så hadde jeg aldri funnet på å gjøre noe slikt.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}