Starten på abort?

Anonym
Mandag 12. feb. 2018 09:44

Hei, har begynt å få en del murringer/smerter i rygg og mage, fikk g.positiv test før helgen, hjelp, er dette normalt? Hadde sa i desember

Anonym
Mandag 12. feb. 2018 10:13

Det er vanlig å ha murringer når man er gravid, men om du får smerter og blør så er det mest sannsynlig sa. Men det er vanskelig å si. Vi er alle forskjellige og får ulike symptomer. Du må bare vente og se hva som skjer.

Anonym
Mandag 12. feb. 2018 12:33

Tusen takk for kjapt svar.
Vanskeligst å gå rundt å ikke vite, vil jo glede meg,men er så vanskelig med frykten for å miste igjen spesielt no som desse mensmurringer bygger seg stadig opp og ikkje slipper taket.

Anonym
Lørdag 24. feb. 2018 10:58
Tusen takk for kjapt svar.
Vanskeligst å gå rundt å ikke vite, vil jo glede meg,men er så vanskelig med frykten for å miste igjen spesielt no som desse mensmurringer bygger seg stadig opp og ikkje slipper taket.

Hei. Det er heilt vanlig at mensenmurringen er der og kommer og går. Gjerne kvalmen også. Jeg har nå nettopp hatt en så då eg skulle ha mensen for 4 dager siden. 5 dagen kjente jeg at det var noe som ikkje stemte.. gikk på do og det var brunt flekk.. noen timer senere kom kraftige smerter og skikkelig mensen.. hadde da hatt mensenmurringer hele veien frem til da.. forstår at det er kjipt aldri hatt det før så ble litt paff.. meg og barnefar prøver ikkje men har ikkje prevensjon.. og etter denne følte eg at nå fikk eg lyst på en.. testet negativ 5 dagen da eg har kjent sympt lenge og mensen uteble.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}