47 år og gravid

Anonym
Torsdag 11. jan. 2018 22:17

Hei
Vil bare fortelle at det går fint an å bli gravid så sent, med litt hjelp. Jeg er gravid etter eggdonasjon i Russland. Er i uke 18 nå. Jeg er antalgelig sprekere enn mange som er både 10, 20 og 25 år yngre enn meg. Jeg er vel bedre trent enn de fleste. Jeg har masse energi og er ikke redd for ikke orke å følge opp.
Vi har vært i Riga og i Spania uten å lykkes. Men nå tror vi det skal gå hele veien.
Ønsker alle som er over 40 lykke til i prosessen. Og til deg som forviller deg innpå her og spyr ut eder og galle, hva gjør slike som deg innpå her?? Hvordan i all verden finner du denne gruppa her??? Jeg er for gammal til å la meg provosere men mange blir sikkert veldig usikre på sine valg. Jeg har tatt mitt valg!! Og lever lykkelig med det.

Anonym
Fredag 12. jan. 2018 15:35

Vedkommende tenker vel mer på barna enn på foreldrene.

Anonym
Fredag 12. jan. 2018 16:12

Jeg også er gravid, uke 9 enda bare, så litt tidlig, men vi håper det sitter denne gangen. Vi fikk hjelp i Riga. Hvordan har folk rundt deg tatt nyheten? Gruer meg for å stå i all kritikken!

Anonym
Lørdag 13. jan. 2018 20:31
Jeg også er gravid, uke 9 enda bare, så litt tidlig, men vi håper det sitter denne gangen. Vi fikk hjelp i Riga. Hvordan har folk rundt deg tatt nyheten? Gruer meg for å stå i all kritikken!

Ingen kritikk overhodet ;-) Alt har gått helt fint. Alle er glade på våre vegne. Men hva de sier bak vår rygg er sikkert noe helt annet, men det har vi valgt å se bort fra. Vårt valg og vi lever godt med det ;-)

Anonym
Lørdag 13. jan. 2018 20:33

Ingen grunn til å være ufin for det, ingen som er kristiske til de som blir gravide etter en one night stand på julebordet som aldri burde blitt foreldre!!

Anonym
Søndag 14. jan. 2018 00:14

Ingen grunn til å være ufin for det, ingen som er kristiske til de som blir gravide etter en one night stand på julebordet som aldri burde blitt foreldre!!

Ehm, jo, mange er kritiske til dem, og det spiller ingen rolle om barnet var planlagt eller ikke, når foreldrene ikke bør få barn...

Anonym
Søndag 14. jan. 2018 02:54

Så hyggelig å høre, joda, hva folk sier om oss bak vår rygg er oss totalt likegyldig også :) Vet du om det er det noen grupper i Oslo for eldre mødre?
Folk som skal være ufine, synes jeg burde la være å svare her inne, hold seg for god til det!!

Anonym
Søndag 14. jan. 2018 11:49
Så hyggelig å høre, joda, hva folk sier om oss bak vår rygg er oss totalt likegyldig også :) Vet du om det er det noen grupper i Oslo for eldre mødre?
Folk som skal være ufine, synes jeg burde la være å svare her inne, hold seg for god til det!!

Følge bloggen min ivfetter40.blogg.no der har jeg en hemmelig FB gruppe for de over 40. Skriv inn på bloggen min så får du bli med der, kjempefin gruppe som heier hverandre frem ;-) Kommentaren blir ikke postet.
Der er det jo flere fra oslo så kanskje dere kan møtes ;-)

Anonym
Søndag 14. jan. 2018 14:48

Hvis det hadde vært totalt likegyldig, hadde dere ikke brydd dere. Barna har ikke den luksusen når de blir mobbet nedenom og hjem i skolegården.

Anonym
Mandag 15. jan. 2018 07:33
Hei
Vil bare fortelle at det går fint an å bli gravid så sent, med litt hjelp. Jeg er gravid etter eggdonasjon i Russland. Er i uke 18 nå. Jeg er antalgelig sprekere enn mange som er både 10, 20 og 25 år yngre enn meg. Jeg er vel bedre trent enn de fleste. Jeg har masse energi og er ikke redd for ikke orke å følge opp.
Vi har vært i Riga og i Spania uten å lykkes. Men nå tror vi det skal gå hele veien.
Ønsker alle som er over 40 lykke til i prosessen. Og til deg som forviller deg innpå her og spyr ut eder og galle, hva gjør slike som deg innpå her??

THvordan i all verden finner du denne gruppa her??? Jeg er for gammal til å la meg provosere men mange blir sikkert veldig usikre på sine valg. Jeg har tatt mitt valg!! Og lever lykkelig med det.
Til dere som har fått eggdonasjon o utlandet, vil det si at dere har fått egg fra en annen kvinne og sæd fra deres mann? Er det isåfall rart? Tanker rundt dette..? Hilsen 44 år gammel prøver :)
Anonym
Mandag 15. jan. 2018 08:25
Hei
Ønsker alle som er over 40 lykke til i prosessen. Og til deg som forviller deg innpå her og spyr ut eder og galle, hva gjør slike som deg innpå her??
THvordan i all verden finner du denne gruppa her??? Jeg er for gammal til å la meg provosere men mange blir sikkert veldig usikre på sine valg. Jeg har tatt mitt valg!! Og lever lykkelig med det.
Til dere som har fått eggdonasjon o utlandet, vil det si at dere har fått egg fra en annen kvinne og sæd fra deres mann? Er det isåfall rart? Tanker rundt dette..? Hilsen 44 år gammel prøver :)

Ja vi har fått egg fra en yngre kvinne og bruker min manns sæd. Det kjennes helt som mitt eget. Føles ikke rart i det hele tatt! Tenker litt på hvordan barnet ser ut og om det kommer til å ligne på meg. Men forskning viser at barnet faktisk også ligner på hun som bærer det frem. Så det bekymrer meg ikke ;-)

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}