43 år og prøver

Anonym
Søndag 12. nov. 2017 19:54

Kan noen komme med noen oppløftende ord til en 43 år gammel prøver . Vi har prøvd å få til en attpåklatt i 5 pp nå , men fortsatt ingenting skjedd. Er litt i kjelleren å tror det er for sent...

Anonym
Søndag 12. nov. 2017 22:28

Har ingen direkte oppløftende ord, men er i litt samme situasjon selv. Er 40 og har ingen barn. Holder på med ivf nå. Har gode eggreserver og ellers frisk, bortsett fra pco da. Kanskje du kan ta kontakt med en privat klinikk for en sjekk? Blodprøver, innvendig ulstralyd etc? Da vil du kanskje få en indikasjon på om det er mulig eller ei? Uansett, lykke til :)

Anonym
Mandag 13. nov. 2017 00:20

Takk:) Håper det ikke er for sent ... De nesten voksene barna mine kom med en gang vi planla så dette er litt uvant .rart å måtte innse at man er blitt eldre ;)

Anonym
Mandag 13. nov. 2017 07:58

Hei, jeg fikk mine to siste barn når jeg var 42 og 44 år. Min oldemor fikk sitt siste barn som 46 åring. Det er absolutt muligheter. Lykke til :)

Anonym
Mandag 13. nov. 2017 21:46
Hei, jeg fikk mine to siste barn når jeg var 42 og 44 år. Min oldemor fikk sitt siste barn som 46 åring. Det er absolutt muligheter. Lykke til :)

Så flott å lese! Kan jeg spørre om det tok lang tid før det klaffet?

Anonym
Tirsdag 14. nov. 2017 07:40

Med datteren min jeg fikk da jeg var 42 år ble jeg gravid ved første forsøk. Med sønnen min jeg fikk da jeg var 44 år tok det 4 pp. Jeg har alltid blitt lett gravid,så jeg synes 4 pp var lenge for meg,men ikke lenge egentlig. Det kan være mye som spiller inn,ikke bare alder. Du har barn fra før,da vet du at du kan bli gravid :). Jeg spurte legen min om dette,om jeg kunne bli gravid igjen. Han sa da at jeg har klart det før,så jeg klarer det sikkert igjen. Det er uansett bra å være positiv og optimistisk,selv om det kan være vanskelig .

Anonym
Tirsdag 14. nov. 2017 12:45

Tusen takk for at su gir meg positive tanker . Har fortsatt regelmessig mens å positive eggløsningstester så håper og regner med alt er i orden. Blir litt stress å ha sex etter en kalender over lengere tid. Men jeg får smøre meg med tolmodighet, 5 pp er ho egentlig ikke lenge ...:)

Anonym
Tirsdag 14. nov. 2017 19:16

Det høres bra ut. Krysser fingrene på at du får en julegave i år,eller en gave på nyåret :)

Anonym
Tirsdag 14. nov. 2017 19:32
Det høres bra ut. Krysser fingrene på at du får en julegave i år,eller en gave på nyåret :)

Takk snille deg

Anonym
Fredag 17. nov. 2017 07:36

Jeg fylte 42 i september og fikk i går vite at jeg er gravid...på naturlig måte.Det var ikke planlagt og jeg hadde vel egentlig tenkt at det tåget hadde gått for min del og hadde forsonet meg med den tanken på ikke å ha barn.Nå håper jeg bare alt går bra!
Det er ikke helt uvanlig at man blir gravid når man slipper tanken på det og ikke stresser over det!
Så det kan absolutt gå!

Anonym
Søndag 19. nov. 2017 00:33
Jeg fylte 42 i september og fikk i går vite at jeg er gravid...på naturlig måte.Det var ikke planlagt og jeg hadde vel egentlig tenkt at det tåget hadde gått for min del og hadde forsonet meg med den tanken på ikke å ha barn.Nå håper jeg bare alt går bra!
Det er ikke helt uvanlig at man blir gravid når man slipper tanken på det og ikke stresser over det!
Så det kan absolutt gå!

Godt å lese❤️

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}