Flere som venter tvillinger her?

2småhjerter
Tirsdag 31. okt. 2017 09:50

Jeg venter tvillinger! Eneggede som deler morkake, og ligger i samme fostersekk. Betegnes som et risikosvangerskap, og må følges opp av Rikshospitalet. Vært fint å høre om det er flere som venter tvillinger her;)

Navonaa
Onsdag 1. nov. 2017 14:58

Så spennende! Hvor langt er du på vei?

Jeg er førstegangsgravid og venter også eneggede tvillinger, men de har hver sin fostersekk. Risikosvangerskap her også. Følges foreløpig opp på lokalsykehuset, så får vi se hvordan det utvikler seg. Forhåpentligvis går det helt fint :)

2småhjerter
Mandag 6. nov. 2017 13:20
Så spennende! Hvor langt er du på vei?Jeg er førstegangsgravid og venter også eneggede tvillinger, men de har hver sin fostersekk. Risikosvangerskap her også. Følges foreløpig opp på lokalsykehuset, så får vi se hvordan det utvikler seg. Forhåpentligvis går det helt fint :)

Så hyggelig at vi er flere i nesten samme båt=) Jeg begynte på uke 16 i dag. Hvor langt er du kommet?

Anonym
Onsdag 15. nov. 2017 09:33

Jeg venter også eneggede tvillinger. De deler morkake, men har hver sin fostersekk. Her gikk vannet hos den ene tvillingen i uke 20, så jeg har vært lagt inn på Rikshospitalet siden uke 24, og nå er jeg i uke 26. Håper det går bra med dere:)

Anonym
Onsdag 15. nov. 2017 10:45

Hei! Jeg venter tvillinger, toeggede, jente og gutt :) Dette er mitt andre svangerskap, har en gutt fra før :) Mitt svangerskap denne gangen er også et risikosvangerskap.. Jeg er i uke 24 i dag. Til nå virker alt bra med de i magen! Skal på UL neste uke, er spent på hvordan de vokser :)

2småhjerter
Mandag 20. nov. 2017 13:11
Jeg venter også eneggede tvillinger. De deler morkake, men har hver sin fostersekk. Her gikk vannet hos den ene tvillingen i uke 20, så jeg har vært lagt inn på Rikshospitalet siden uke 24, og nå er jeg i uke 26. Håper det går bra med dere:)

Oj, det hørtes skummelt ut! Går det greit med den tvillingen vannet gikk på? Og må du nå være innlagt til barna er født? Lykke til videre!

2småhjerter
Mandag 20. nov. 2017 13:11
Hei! Jeg venter tvillinger, toeggede, jente og gutt :) Dette er mitt andre svangerskap, har en gutt fra før :) Mitt svangerskap denne gangen er også et risikosvangerskap.. Jeg er i uke 24 i dag. Til nå virker alt bra med de i magen! Skal på UL neste uke, er spent på hvordan de vokser :)

Så koselig!

Navonaa
Onsdag 22. nov. 2017 12:33
Så spennende! Hvor langt er du på vei?Jeg er førstegangsgravid og venter også eneggede tvillinger, men de har hver sin fostersekk. Risikosvangerskap her også. Følges foreløpig opp på lokalsykehuset, så får vi se hvordan det utvikler seg. Forhåpentligvis går det helt fint :)

Så hyggelig at vi er flere i nesten samme båt=) Jeg begynte på uke 16 i dag. Hvor langt er du kommet?

Da ligger jeg såvidt foran deg, en uke. Er nå startet halvveis i uke 19 :) Skal på UL i morgen, og er så spent. Håper virkelig alt er bra med begge to! Men har såvidt begynt å kjenne det jeg tror er antydninger til spark de siste ukene, så får håpe det lover godt :)

Navonaa
Onsdag 22. nov. 2017 12:51

Oi, det hørtes skummelt ut. Håper virkelig alt går bra med dere alle tre <3

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}