Kjønn på ultralyd

Anonym
Onsdag 4. okt. 2017 20:09

Noen som har fått beskjed på oul at det er 80-90% prosent sjans for jente men likevel født gutt? Mini i magen lå med bena i kors og navlesnoren i veien, så var vanskelig for legen å få ordentlige bilder, men sa de ikke så noen tapp men det de så kunne være baller men mest sannsynlig kjønnslepper. Hun hadde ikke tatt feil før og kunne ikke fatte det kunne
Være gutt. Men klarer ikke slå meg til ro! Er det noen som har fått gutt likevel?

Anonym
Lørdag 7. okt. 2017 21:56
Noen som har fått beskjed på oul at det er 80-90% prosent sjans for jente men likevel født gutt? Mini i magen lå med bena i kors og navlesnoren i veien, så var vanskelig for legen å få ordentlige bilder, men sa de ikke så noen tapp men det de så kunne være baller men mest sannsynlig kjønnslepper. Hun hadde ikke tatt feil før og kunne ikke fatte det kunne
Være gutt. Men klarer ikke slå meg til ro! Er det noen som har fått gutt likevel?

Kan jeg spørre hvorfor det er såpass viktig med kjønnet?
Det kan fint være begge deler, UL er aldri 100%

Anonym
Søndag 8. okt. 2017 07:40

Haha det er det dummeste jeg har hørt! Når babyen ligger riktig til, er det veldig enkelt å se om det er baller og penis der eller ikke. Da er det ganske hundre prosent ja!

Anonym
Søndag 8. okt. 2017 15:15

Da har du ikke vært med på mange ultralydundersøkelser... Det har jeg, som sykepleier på gyn. poli. TS har fått et helt riktig svar her. Det er en grunn til at ultralydteknikeren aldri sier noe er 100%, og det er fordi det ikke er 100%...

Anonym
Søndag 3. des. 2017 23:08

Grunnen til at jeg ville vite kjønnet er fordi jeg sliter med ekstrem bekkenløsning og trenger en liten oppmuntring til å ordne barnerommet og klær på den ene eller andre måten.

Anonym
Søndag 3. des. 2017 23:36

Det er jo en baby, den har jo ingen preferanser. :P
Ordne det akkurat som du vil, og kjøp "kjønnsnøytrale" klær (altså de du liker, og som tåler mye gulp og bæsj og som holder babyen varm), også ordner du rommet som du vil. Da slipper du bli skuffet om du får vite feil.
Også kommer jo ikke babyen til å være der det første året eller sånn uansett. :)

Bearplace
Mandag 11. des. 2017 20:00

Ingen klær kjøpes, arves etter storebror eller fra kusiner. Nå har vi vært på 3D ultralyd og fått bekreftet 100% at det er jente. Uten tvil. Og jo, hun skal på eget rom før hun er et år. Storebror sov på eget rom fra 3-4 mnd :)

Anonym
Mandag 11. des. 2017 21:53
Ingen klær kjøpes, arves etter storebror eller fra kusiner. Nå har vi vært på 3D ultralyd og fått bekreftet 100% at det er jente. Uten tvil. Og jo, hun skal på eget rom før hun er et år. Storebror sov på eget rom fra 3-4 mnd :)

Hvorfor få barn om man ikke vil være med dem?

Anonym
Tirsdag 12. des. 2017 06:14

Hvorfor få barn om man ikke vil være med dem?

Åh seriøst? Det handler jo ikke Om man vil være med dem eller ikke. Noen barn liker å sove alene. Min datter sov dårlig med oss, våknet hele tiden. Som et eksperiment la vi henne på eget rom da hun var seks uker, og hun sov så godt. Ingen er like, men å påstå at at man ikke vil være med barna sine bare fordi man ikke sover med dem er jo helt bak mål.

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}