40 + 2

Anonym
Lørdag 12. aug. 2017 21:20

Hei! I morgen har jeg termin med mitt fjerde barn. Gleder meg veldig til å få det lille nurket i armene.
Jeg har hatt mye kynnere i dette svangerskapet, og de har blitt sterkere og sterkere. De siste dagene/uka har de endret seg til å også strekke seg i ryggen, underlivet og det murrer også slik som ved mensen.
Det stikker også i underlivet.
De kommer gjerne på kvelden, og er regelmessige og vonde. Så blir det mer tid i mellom rett før jeg sovner.
I tillegg til dette virker det som om at jeg ikke kan spise noe uten at jeg må gå på do. Magen er løs og jeg "brenner" i magen.
Dette har også forverret seg mer og mer siste uken.
Var hos jordmor i går og alt er vel med den lille, urinprøve og blodtrykk var fint. Hodet har festet seg.
Jeg har gått ned litt i vekt.
Selv er jeg litt emosjonell og irritabel. Merker at jeg blir opprørt og lei over den minste lille ting. Prøver å bite det i meg, men når jeg er alene hender det at tårene kommer.
Trenger mannen min og nærhet - men føler at jeg blir så "krevende" på han. Han betyr alt for meg og jeg vil ikke at han skal bekymre seg.
Skulle ønske at jeg kunne få babyen nå, er så redd for at løs mage, våkenetter og humørsvingninger gjør meg for sliten når det endelig skjer...

Håper dette er normalt før fødsel, og at symptomene jeg har fortalt om kanskje kan være starten på fødsel. I det minste at det modner og gjør ting klart!

Anonym
Lørdag 12. aug. 2017 22:52

Var det noe du lurte på, eller ville du bare fortelle?

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}