Trenger så sårt noen råd!

Anonym
Mandag 18. aug. 2014 01:48

Jeg har utviklet ekstrem kvalme og får ikke i meg særlig mye næring, er i uke 6. Noe som vil si at jeg er konstant sulten og slapp! Hver gang jeg spiser kommer det gjerne like fort opp igjen, eller så trigger det kvalmen og jeg må spytte ut det jeg holder på å spise på. Det har nå foregått i ca 11 dager og jeg begynner å bli utslitt.. Har prøvd reisesyke tabletter, akupunktur armbånd, ingefærr piller/kapsler (disse trigger kvalmen ekstrept pga smaken), afipran har litt virkning men den er ikke stor.. Får i meg nok vann ettersom det er det eneste jeg klarer å få ned. Ellers består kanskje måltidene av 1 eple/pære, 1 banan og 1-2 knekkebrød! Og det vil da være det meste jeg får i meg i løpet av en dag, om jeg er såpass heldig da..
Var innom legevakta i går og de kunne kun gi meg afipran og legeerklærelse så jeg slipper å jobbe på et par dager! Men det er ikke akutelt å slutte i jobben ettersom jeg kun har 4 måneder igjen der!

Noen som har vært borti lignende og som kanskje har noen tips og triks? Hadde sårt trengt det akkurat nå! :)

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}