Toggle navigation
Logg inn
Logg inn
Husk meg
Bli medlem her
Forsiden
Prøver
Gravid
Fødsel
Mamma
Baby
Barn 2-6
Min side
Ekspertsvar
Forum
Terminklubber
Terminkalk.
Eggløsningskalk.
Høydekalk.
Uke til uke
Min historie
NavneGuiden
Video
Forumoversikt
100 siste innlegg
Terminklubber
100 siste klubbmeldinger
Retningslinjer
Ekspertsvar
Forum
Terminklubber
Terminkalk.
Eggløsningskalk.
Høydekalk.
Uke til uke
Min historie
NavneGuiden
Video
Du er her »
Forum
:
100 siste klubbmeldinger
100 siste klubbmeldinger
12:15
Termin i oktober 2018 klubben
168 dager igjen :D
Førstegangsfødende og småstressa. Er over 40 og håper alt går bra frem til fødsel. Ikke planlagt dette, men hyggelig skal det bli :)
23:04
Hei!
Også førsteganger:)
10:33
Termin i november 2018 klubben
termin november
Hei. flere med termin i november som bor i bergen?
18:20
Termin i august 2018 klubben
ømme kjønnslepper
Hei! er i uke 19 nå, og kjønnsleppene kjennes veldig ømme ut. Kjenner det både når jeg ligger og går. Høres kanskje litt rart ut, men kjennes på en måte ut som når man har sittet på en sy..
13:18
Hei!
Hei, førsteganger og melder meg inn her
20:26
Facebook
Noen som vet om det finnes en barselgruppe for oss med termin i august på facebook?
17:19
Mage
Hei! Har termin 1.august (lurer på om jeg skal over i Juli-tråden), og er nå i uke 17. Førstegangs her også, og veldig lite mage. Har nok til at jeg har kjøpt nye bukser, men ingen som ha..
16:56
Andre fedre?
For meg var det å bli pappa hovedsaklig om å støtte mammaen og gjøre alt annet i begynnelsen, som det er for de fleste. :)
La mor slippe å gjøre noe annet enn å amme, for det tar all ene..
14:33
Termin i juli 2018 klubben
Flere fedre?
Flere spente og engasjerte fedre her? Jeg er en veldig nysgjerrig far som gleder meg masse, men fryktelig mye av «pappa»-litteraturen handler om at «barnet kommer til å like at du leker m..
14:32
Andre fedre?
Flere spente og engasjerte fedre her? Jeg er en veldig nysgjerrig far som gleder meg masse, men fryktelig mye av «pappa»-litteraturen handler om at «barnet kommer til å like at du leker m..
15:19
Termin i september 2018 klubben
termingruppe facebook
Her er våre lukkete grupper for september
https://www.facebook.com/groups/1043792382429765/
Oktober: https://www.facebook.com/groups/112220802935733/
November: https://www.facebook.com..
14:44
termingruppe facebook
Ja det er en hemmelig gruppe på facebook! Se tråd på kvinneguiden.
19:06
Mage
Noen her som har begynt å få mage? Jeg er førstegangs og har absolutt ingen antydning til noe mage. Var på ul for litt over 1 uke siden, så alt skal være greit.
23:19
mindre symptomer
Er det ikke «morsomt» at når vi ikke har symptomer så vil vi ha det, og når vi har det så vil vi helst at de skal forsvinne? Hilsen fra uke 15, og sliter fortsatt med kvalme. Men forstår ..
22:34
Termin i juli 2017 klubben
Noen fra Akershus
Rælingen her.
09:41
termingruppe facebook
Noen som vet om en skjult facebook termingruppe for september 2018? :)
14:55
Blodprosent
Usikker, men det er jo ikke vanlig å ta runde nummer 2 med blodprøver før uke 16, så du har god tid. Kanskje det er lurt å skrive ned spørsmålene dine til neste legetime? :)
01:05
Blodprosent
Å..visste ikke det du skriver om gitte parametere..vet jeg hadde vært innenfor normalen om jeg ikke var gravid, men etter hva folk skriver på nettet får jeg inntrykk av at mine verdier va..
22:06
Blodprosent
Legen sier ingenting når alt er normalt. Maskinen deres printer ut innenfor gitte parametere, og sier ifra når noe er utenfor disse. Derfor kan du ta det helt med ro. ;) De fleste ser ikk..
13:32
Blodprosent
Er det noen som vet hva normal blodprosent er i uke 10/11? Min var på 14.1 idag, og legen sa ingenting på det..Men har lest at hvis den er over 13.5 ved uke 20 så er det et risikosvangers..
05:42
Termin i mai 2018 klubben
Facebookgruppe
Finnes det noen facebookgruppe til oss med termin i mai?
21:01
mindre symptomer
> Ja, jeg er vel kanskje det. Men mistet i uke11 sist, da hadde jeg ikke vært på tidlig UL så vet derfor ikke om der hadde vært liv i hele tatt.
> Finner liksom ingen "ekspertsvar" der d..
21:06
mindre symptomer
Jeg har fortsatt symptomer, men litt mindre og mildere. Men syns jeg har lest flere steder at det er helt normalt å miste symptomer rundt uke 10-11-12. Men skjønner at du bekymrer deg, er..
18:28
mindre symptomer
Ja, jeg er vel kanskje det. Men mistet i uke11 sist, da hadde jeg ikke vært på tidlig UL så vet derfor ikke om der hadde vært liv i hele tatt.
Finner liksom ingen "ekspertsvar" der det s..
16:53
mindre symptomer
Det er helt normalt. Du er langt over den verste abortfaren. :)
Les litt om svangerskapet, så slipper du bekymre deg over ting som er helt normalt. ;)
18:06
mindre symptomer
Hei! Er det noen andre enn jeg som ikke føler seg gravid lenger? Eneste symptomet mitt har vært ømme pupper, og det har jeg igrunn hatt helt siden IKM. De var veldig ømme de første ukene,..
04:34
Termin i januar 2018 klubben
Noen fra Oslo?
Bor på Jessheim og har termin idag den 20.
22:13
Noen fra Oslo?
Som har termin i disse tider og vil bli litt kjent og møtes etterhvert?:)
17:52
Termin i desember 2017 klubben
Er jeg først ute?
Sier ikke navnet her, men alle i den kretsen vet godt hvem han er for og si det sånn.
00:28
Er jeg først ute?
Herregud, hva er dette for en kar 'a?
Finnes det virkelig sånne mennesker?
14:19
Er jeg først ute?
> Det er så typisk han as.
I know, han prøvde seg på meg og. Han mente dama var blitt så gnien på sex i svangerskapet så han måtte få seg andre plasser.
23:12
Er jeg først ute?
Det er så typisk han as.
17:00
Er jeg først ute?
>
> Har du fått tatt en DNA-test, eller?
Ja. Det var ikke den jeg håpet skulle være far for å si det sånn. (En jeg er i et slags forhold med nå.) Det var bare to muligheter... :(
..
23:42
Er jeg først ute?
>
> Dette er jo som en såpeserie in real llife! :'D
> Haha, keep us posted 'a! :P :P
>
> "Har Renate konfrontert mannen sin?"
> "Har hun troppet opp på den/de andre kvinnen(e)s ..
09:37
Gravid for 2 gang
Jeg har termin 13 desember!! Jeg venter min nr 3!! De andre 2 fødte jeg 6 og 9 dager før. Så ventet at noe samme skulle skje denne gang
12:40
Gravid for 2 gang
Jeg har termin i dag, med mitt andre barn. Har det skjedd noe som tyder på fødsel snart hos dere? Jeg fødte 3 d før termin forrige gang, så nå venter jeg i spenning.
16:01
Termin i juni 2018 klubben
Facebook-gruppe sommeren 2018
Her er juni:) https://www.facebook.com/groups/132708237466656/
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
14:22
Hva er linken til den for juni? :)
21:52
Noen fra Stavanger?
Hei
Er det noen fra Stavanger med termin i januar? Ikke lenge siden jeg flyttet hit og hadde vært gøy å treffe noen i samme situasjon
00:57
Hei!
Den er ikke hemmelig, men lukket den jeg har laget for juli nå: https://www.facebook.com/groups/100516660727521/
Det er også en for juni og så skal jeg lage en for august, vi begyn..
23:50
Finnes det noen hemmelig facebookgruppe for oss med termin sommeren 2018? :)
12:51
Flere som venter tvillinger her?
> Jeg venter også eneggede tvillinger. De deler morkake, men har hver sin fostersekk. Her gikk vannet hos den ene tvillingen i uke 20, så jeg har vært lagt inn på Rikshospitalet siden uke..
12:33
>> Så spennende! Hvor langt er du på vei?
>>
>> Jeg er førstegangsgravid og venter også eneggede tvillinger, men de har hver sin fostersekk. Risikosvangerskap her også. Følges foreløpi..
13:11
> Hei! Jeg venter tvillinger, toeggede, jente og gutt :) Dette er mitt andre svangerskap, har en gutt fra før :) Mitt svangerskap denne gangen er også et risikosvangerskap.. Jeg er i uke ..
13:11
> Jeg venter også eneggede tvillinger. De deler morkake, men har hver sin fostersekk. Her gikk vannet hos den ene tvillingen i uke 20, så jeg har vært lagt inn på Rikshospitalet siden uke..
10:45
Hei! Jeg venter tvillinger, toeggede, jente og gutt :) Dette er mitt andre svangerskap, har en gutt fra før :) Mitt svangerskap denne gangen er også et risikosvangerskap.. Jeg er i uke 24..
09:33
Jeg venter også eneggede tvillinger. De deler morkake, men har hver sin fostersekk. Her gikk vannet hos den ene tvillingen i uke 20, så jeg har vært lagt inn på Rikshospitalet siden uke 2..
13:20
> Så spennende! Hvor langt er du på vei?
>
> Jeg er førstegangsgravid og venter også eneggede tvillinger, men de har hver sin fostersekk. Risikosvangerskap her også. Følges foreløpig o..
17:53
Jeg er gravid!!
>>> Takk=) Og så spennende! Jeg hadde med far, vi ønsket det begge to. Både for at han også skulle få se vidunderet (eller vindunderene i vårt tilfelle;) og for å ha han som støtte hvis d..
14:58
Så spennende! Hvor langt er du på vei?
Jeg er førstegangsgravid og venter også eneggede tvillinger, men de har hver sin fostersekk. Risikosvangerskap her også. Følges foreløpig opp på ..
09:50
Jeg venter tvillinger! Eneggede som deler morkake, og ligger i samme fostersekk. Betegnes som et risikosvangerskap, og må følges opp av Rikshospitalet. Vært fint å høre om det er flere so..
12:38
Første gangs gravid
Av vogn kan du velge hva som helst, det handler jo bare om hvordan du vil den skal være og se ut.
Bilstolen er det viktig at du velger riktig variant av. Bli med i gruppen "Bilstoler" på..
00:03
Første gangs gravid
Hei alle sammen. Nå er det ikke så lenge igjen til Januar. Jeg er i slutten av uke 28 og merke og ser en del bevegelser i magen, så rar følelse første gang. Begynner nå med en del forbere..
11:06
Jeg er gravid!!
>> Takk=) Og så spennende! Jeg hadde med far, vi ønsket det begge to. Både for at han også skulle få se vidunderet (eller vindunderene i vårt tilfelle;) og for å ha han som støtte hvis de..
20:05
Varm og rød i ansiktet
Hei, er i uke 35 og har den siste tiden vært varm og rød i ansiktet, spesielt om kvelden. Noen flere som har opplevd dette?
10:33
Jeg er gravid!!
>> Takk=) Og så spennende! Jeg hadde med far, vi ønsket det begge to. Både for at han også skulle få se vidunderet (eller vindunderene i vårt tilfelle;) og for å ha han som støtte hvis de..
20:34
Jeg er gravid!!
> Takk=) Og så spennende! Jeg hadde med far, vi ønsket det begge to. Både for at han også skulle få se vidunderet (eller vindunderene i vårt tilfelle;) og for å ha han som støtte hvis det..
14:09
Termin i juli 2018 klubben
Vi har også en fb gruppe som heter termin i juli 2018 Altformamma
Hei!
Den er lukket, men ikke hemmelig. Hvis du ønsker å være helt anonym er dette stedet, her på nettsiden.
Her kan du dele tanker og få eller gi svar på spørsmål og ting du lurer på:)..
23:38
Termin i april 2018 klubben
Termingruppe for April på Facebook også
> Er det noen som kan se at man blir medlem på Facebook? (Har ikke fortalt det til andre enn samboer)
Hei,
Ingen på vennelisten din ser at du blir medlem i gruppa, eller kan lese innl..
23:44
Termin i mars 2017 klubben
Barselgruppe?
Hei Leyla,
Jeg har nettopp flyttet til Nydalen og ser etter en trillevenn/barselvenninne. Min gutt ble født 29. Mars og jeg er 25 år, førstegangs. Håper å høre fra deg.
Mvh
Sara
10:12
Jeg er gravid!!
> Takk=) Og så spennende! Jeg hadde med far, vi ønsket det begge to. Både for at han også skulle få se vidunderet (eller vindunderene i vårt tilfelle;) og for å ha han som støtte hvis det..
22:17
Jeg er gravid!!
Jeg gikk til privat gynekolog og tok ul i uke 6. Ble henvist til tidlig ul/duotest pga alder. Gyn så at det vil bli i uke 11-12
14:41
Jeg er gravid!!
Takk=) Og så spennende! Jeg hadde med far, vi ønsket det begge to. Både for at han også skulle få se vidunderet (eller vindunderene i vårt tilfelle;) og for å ha han som støtte hvis det s..
12:49
Jeg er gravid!!
Gratulerer til dere! Jeg har også fått henvisning til tidlig ultralyd nå på onsdag på grunn av usikker termindato. Jeg selv tipper det er rundt 20. Mai. Ingen av mine venner har vært på t..
11:41
Jeg er gravid!!
Takk=) Vi ble henvist til tidlig ultralyd pga min alder. Jeg er 39, og etter 38 år får man tilbud om tidlig ultralyd og fosterdiagnostikk om man ønsker det.
20:18
Jeg er gravid!!
Gratulerer med tvillinger, så spennende og hyggelig!:)
Hvordan har dere fått tidlig ultralyd? Jeg føler meg veldig avvist av legekontoret mitt. Fikk beskjed om at de ikke anså det som ..
23:29
Jeg er gravid!!
Gratulerer - så spennende :-)
Jeg var også på tidlig ul i dag, er i uke 6-7. Fikk termin 17. mai :-) Vi kunne se at det var antydning til en til der, men legen sa at det ikke blir noe av..
14:18
Jeg er gravid!!
I dag har jeg vært på tidlig ultralyd (uke 9) og der var det 2 små eneggede tvillinger!!! Vi har ikke ord, er sjokkerte og glade og alt på en gang, da blir vi 4 barns foreldre og trenger ..
21:15
Hvordan er formen?
har vært sykemeldt noen måneder før jeg ble gravid pga prøverørsprossesen, så er ganske lei av å gå hjemme og syns det er godt å kunne være litt på jobb og ha litt å gjøre i hverdagen. Sy..
20:11
Hvordan er formen?
Hvorfor er du redd for mer sykemelding?
Forstår at du ikke vil føle deg verre fysisk, men må du ha 100% sykemelding så må du det.
Går du til fysioterapeut for bekkenet? Det er ytterst..
17:38
Hvordan er formen?
Jeg er 1.gangs gravid og er litt satt ut av hvor dårlig form jeg er!
Eneste jeg hørte om i 1. trimester var at når jeg kom i 2. trimester så kom alt til å bli så mye bedre og formen vill..
08:13
Våre termingrupper på fb
> Her er januargruppen vår på fb, den er lukket, men ikke hemmelig: https://www.facebook.com/groups/377637352629908/ Så her kan du være "halvhemmelig":)
> Vennlig hilsen jordmor Siri
..
08:10
Våre termingrupper på fb
> Her er januargruppen vår på fb, den er lukket, men ikke hemmelig: https://www.facebook.com/groups/377637352629908/ Så her kan du være "halvhemmelig":)
> Vennlig hilsen jordmor Siri
15:10
Jeg er gravid!!
> Men nå synast eg at eg har fått mensmurringar og føler på meg at dette ikkje kjem til å gå. Kvalmen har heller ikkje blitt like ille som i dei tidligare svangerskapa, så nå er eg redd d..
13:40
Dele nyheten
Med nr 1 ville jeg også vente lengst mulig. Og siden jeg også bor i annen by enn familien og ble sykemeldt fra jobb pga kneskade, var det ikke noe problem å ikle fortelle før etter ultralyd
21:11
Jeg er gravid!!
Fant ut i dag at jeg er gravid, med termin i slutten av mai. Nå har jeg brukt terminkalkulator for å finne den, har jo ikke rullet å være innom lege enda. Dette er min første graviditet, ..
08:52
Søskenvogn eller ikke ?
Aldersforskjellen her er bare 16 mnd, så det er jo litt forskjell til deres. Men vi brukte søskenvogna lenge;)
16:48
Søskenvogn eller ikke ?
Hva er aldersforskjellen mellom deres ?
Han sover 1-1,5 time på dagtid. Vi håper han er ferdig med å sove på dagtid til neste kommer.
09:44
Søskenvogn eller ikke ?
Anbefaler søskenvogn sterkt. Vi har hatt to små tidligere, og eldstefrøken brukte vogn fortsatt lenge etter at lillesøster kom til verden. Søskenvognen var gull verdt. Det er tungt å stå ..
23:57
Søskenvogn eller ikke ?
Hei
Jeg har termin Mai 2018. Vi er lure på om vi skal kjøpe søskenvogn eller ståbrett til den vi har (Baby jogger City Elite). Vi har ikke bil å skal ikke kjøpe bil til neste år. Sambo..
23:47
Dele nyheten
> Når tenker dere å dele den gode nyheten med venner og familie? Det eneste jeg tenker på for tiden er jo graviditeten og når jeg skal fortelle det til andre. Det er på en måte fint å ha ..
11:56
Dele nyheten
Jeg ønsker egentlig å holde det for meg selv så lenge som mulig, en koselig stor hemmelighet som er bare vår:) Og jeg er 39 år, så ønsker å sjekke det jeg kan før jeg forteller det til an..
21:42
Dele nyheten
Når tenker dere å dele den gode nyheten med venner og familie? Det eneste jeg tenker på for tiden er jo graviditeten og når jeg skal fortelle det til andre. Det er på en måte fint å ha de..
21:27
Jeg er gravid!!
Gravid jeg også med termin en gang i mai. Hvis jeg rekner termin ut fra mens blir det 08.mai, men hvis jeg regner ut fra eggløsning blir det 18.mai! Tror jeg. Spennende! Det passet egentl..
19:48
Jeg er gravid!!
Men nå synast eg at eg har fått mensmurringar og føler på meg at dette ikkje kjem til å gå. Kvalmen har heller ikkje blitt like ille som i dei tidligare svangerskapa, så nå er eg redd det..
15:58
Jeg er gravid!!
Hei , jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid og har termin 8 mai. Hadde en sa for et år tilbake. Har ingen barn fra før så dette blir spennende : )
15:56
Jeg er gravid!!
Hei
00:01
Jeg er gravid!!
Heisann! Fikk positiv test igår, så har termin rundt 14 mai
23:55
Jeg er gravid!!
Eg fikk positiv test igår! Har termin rundt 14 mai i 2018
11:44
Jeg er gravid!!
Hei.
Eg testa positivt på graviditetstest i går. Eg har tre born frå før som er 15, 10 og 4,5 år. Har lenge ønska oss nummer 4, så vonar at dette går vegen. Eg hadde ein spontanabort i f..
19:48
Gratulerer alle sammen!
Her fikk mange vite det fort. Mange skjønte det tidlig, allerde fra vi prøvde pga fester og div. Så det kom naturlig å fortelle. Er nå 7 uker, og maange vet. Men ikke alle. De som spør få..
23:58
Gratulerer alle sammen!
Vi har valgt å si det til de aller nærmeste rundt uke 6-8. Det er fordi det er utrolig godt å få støtte og forståelse nå mår jeg er så dårlig. Jeg hadde en SA sist, og da var det godt for..
20:01
Gratulerer alle sammen!
På grunn av det faktum at han ene kompisen min er veldig stolt av ølet han lager selv så har vi valgt å forteller han å hennes forlovede, samt en venninne som er som en søster for meg. u..
22:51
Gratulerer alle sammen!
> Venter lengst mulig
Her skulle d stått mye mer
22:49
Gratulerer alle sammen!
Venter lengst mulig
14:11
> Hei. Har et dilemma eg ønsker svar på. Hadde mensen 14 juni og fikk mensen 12 juli. Hadde sex med x 24,25,og 26 juli. Var uheldig og hadde sex med y 30 juli. Testet negativ på gravidite..
10:51
Hei. Har et dilemma eg ønsker svar på. Hadde mensen 14 juni og fikk mensen 12 juli. Hadde sex med x 24,25,og 26 juli. Var uheldig og hadde sex med y 30 juli. Testet negativ på graviditets..
20:07
Er det noen som kan se at man blir medlem på Facebook? (Har ikke fortalt det til andre enn samboer)
19:57
Gratulerer alle sammen!
Hallo. Testet positivt to ganger (måtte forsikre meg). Vi har prøvd å gå barn siden juni. Veldig glad for at det gikk i det hele ratt og så fort. har fortalt det til samboer. Når fortelle..
08:44
Jeg er gravid!!
Hei!
Jeg har testet positivt, og terminkalkulatoren sier 2. mai 2018! Jeg har barn på 8 og 9 år, og er litt i sjokk over å starte på nytt. I tillegg begynner alderen min å tilsi at jeg..
Vis alle forum
Mer innhold
Bekkenløsning med kiropraktor Sigrun Kleiv, podkast
Annonse
Gravidshop.no -en ny webshop for deg!
Fødsel og litt til med Thea og Helena podkast
Annonse
Barnets sikkerhet -gode tips
Når begynner tannpussen?
Annonse
Floradix flytende jernformula
Tuvas kornblanding
Annonse
Pjokken lærer ammetrikset
Prinsesse "vil ikke"
Annonse
Hvordan øke fruktbarheten
Fly når du er gravid - 10 ting du må vite
Annonse
Forberedelse til fødsel på nettet
Natteskrekk, affektkramper eller å skrike seg bort
Annonse
Hvordan forebygge bleieeksem
Rier og kynnere - alt du trenger å vite
Annonse
Holle-økologisk barnemat siden 1933
Riktig god påske!
Annonse
Mister du håret?
Hvor lenge må vi vente med sex etter fødselen?
Annonse
Nyhet- Svanemerket babykolleksjon
Instagram -
Siste bilder tagget med
#altformamma
vises her
Tilbake
{{image.caption.text}}
Logg in
Husk meg
Login
Glemt passord
Er du ikke medlem?
Klikk her for gratis medlemskap
Forum
23 april 11:16
Noen 47 år gravid med egne egg ?
> Det er dessverre ikke alle som ønsker å hjelpe. Noen ønsker å «drepe» alt håp. Det er forskjell..
22 april 21:16
Progesteron tredje gangs gravid
> Man MÅ ikke det, men mange leger har det som en slags uskreven regel.
> Det er bare å forklare..
22 april 21:11
Det er dessverre ikke alle som ønsker å hjelpe. Noen ønsker å «drepe» alt håp. Det er forskjell p..
22 april 19:02
> TS ber om at ufine kommentarer utelukkes. Det er i grunn trist at det skal være nødvendig, men ..
22 april 15:34
TS ber om at ufine kommentarer utelukkes. Det er i grunn trist at det skal være nødvendig, men nå..
22 april 13:54
Hylskriking ved måltid
Hei. Har en datter på 6 uker som har begynt å hylskrike ved måltider. Når jeg gir henne flaske, g..
22 april 11:53
Blødninger uke 15 hjeeelp
Ja, har opplevd det. Blødde plutselig masse et par timer dagen etter sex. Fikk litt panikk, men s..
22 april 11:49
Naturlig gravid
43 år og naturlig gravid. Hadde en SA i uke 6, to mnd før jeg fylte 43. Ble gravid et par uker et..
21 april 22:49
Facebook-gruppe for november 2018
Hei!
Vi har også egne facebookgrupper for dere med termin i november 2018, den er bare lukket og..
21 april 00:16
Man MÅ ikke det, men mange leger har det som en slags uskreven regel.
Det er bare å forklare at ..
21 april 00:10
Utredning
Det første som skjer er at det tas blodprøver og GU+UL av deg, og sædprøve av partneren din. Det ..
20 april 22:59
Utredning
Hei.
Jeg gjekk nettopp gjennom min 3. SA, og skal til utredning i juni. Jeg vet ikke hva jeg har..
20 april 17:10
Facebook-gruppe for november 2018
Har sendt Mail
20 april 10:06
Kvalme
Dette er helt individuelt. Noen har det hele svangerskapet, og noen opplever å få den tilbake mot..
20 april 02:30
Kvalme
Er i uke 8 Tror jeg ? Legen var ikke helt sikkert heller men regner med uke 8 .. Har vært kjempe ..
19 april 23:35
Hei
Er tredje gangs gravid hvor to forrige var en MA og en SA. Har ikke fått noe diagnose eller ..
19 april 14:22
Jeg fikk barn naturlig som 44 åring. Vet også om noen der mor var 48 og fikk en baby helt naturli..
19 april 06:28
2 uker gammel baby og sliter med s hard mage og luft
Hei,dere kan prøve med litt kokt vann. Har dere prøvd sykkelbevegelser? Kanskje ta en telefon til..
19 april 00:11
2 uker gammel baby og sliter med s hard mage og luft
Vi bruker hipp, og har prøvet malt i 2 dager uten hell, han har ikke hatt avføring enda og vi har..
18 april 16:37
sover mye!
Ja du burde kontakte lege
Vis alle fora
100 siste innlegg
Siste ekspertsvar
"2. trimester" spør eksperten:
Hei, trudde det var jordmor så svarte, så usikker på om dette er relevant å spør om... ..
"Snutepus" spør eksperten:
Gravid 16+3 her. Lurer litt på dette med at magen kan være stram som et trommeskinn, g..
"Åse" spør eksperten:
Hei. Av og til på morningen våkner jeg av en helt uutholdelig smerte i høyre side bak p..
"Hjertet" spør eksperten:
Hei Uke 9+1 på vei og jeg har opplevd mye ubehageligeheter i hjerteregionen... har ing..
"Mamma til nr 2 " spør eksperten:
Hei Jeg venter barn nr to med en annen mann, skal til svangerskapskontroll i uke 12 nå..
"Hannah" spør eksperten:
Hei :-) Jeg er gravid 19+5. Har brukt folat som kosttilskudd i første trimester og har ..
"ÅSe" spør eksperten:
Er i uke 24 + 4 og kjenner mye liv i magen. Men det er bare på den ene siden, under nav..
"ÅSe" spør eksperten:
Gravid i uke 24, og sover veldig dårlig. Har du noe tips til hvordan jeg kan sove bedre..
"ÅSe" spør eksperten:
Hei. Skal på ferie til Tyrkia i uke 27- 29 (30). Er det noe spesielt jeg bør ta med ell..
"godtogblandet" spør eksperten:
Hei Siri, Jeg hadde en SA 15. januar, men er nå gravid igjen og er 7+6 i dag. Forri..
"Anette" spør eksperten:
Hei! Jeg lurer på noe angående liv i magen. Jeg er i uke 23 og kjenner daglig liv, mest..
"Førstegangs" spør eksperten:
Hei! Er førstegangsgravid i uke 25, med termin 1 august. Jeg er begynt innkjøpene til ..
"Magda" spør eksperten:
Hei Siri :-) Jeg og min mann ønsker å ha oss en bilferie til Danmark i sommer på en uke..
"Smerter" spør eksperten:
Hei Siri! Jeg er gravid i uke 24.. Jeg er tidvis plaget med smerter i ryggrad, men leg..
"Sofie" spør eksperten:
Hei Siri:) jeg er 12 uker på vei og skulle ha kontroll på fredag, men ble sendt hjem fo..
"Usikker" spør eksperten:
Hei jordmorSiri! Eg skrev til deg i forje uke, da eg har opplevd problema med å få tøm..
"Overtid" spør eksperten:
Hei! Jeg er nå en uke på overtid som 3.gangs fødende. Fikknr 1 2 dager over termin og n..
"Anonym " spør eksperten:
Hei Siri. Er nå 33 uker gravid og jeg begynner nå virkelig å merke graviditeten på krop..
"Anonym" spør eksperten:
Hei! Jeg har slitt mye med angst gjennom graviditeten etter en skremmende hendelse und..
"Suzanne" spør eksperten:
Hei! Jeg er 38 uker på vei med barn nr. 2, og lurer på et par ting; 1. Hodet har vær..
Velkommen til ekspertsvar
Våre eksperter
Tidligere ekspertsvar
Uke for uke
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
Altformamma.no
Hva betyr barnets navn?
Søk i navndatabasen
Terminklubber
22 april 12:15
168 dager igjen :D
Førstegangsfødende og småstressa. Er over 40 og håper alt går bra frem til fødsel. Ikke planlagt ..
20 april 23:04
Hei!
Også førsteganger:)
5 april 10:33
termin november
Hei. flere med termin i november som bor i bergen?
27 mars 18:20
ømme kjønnslepper
Hei! er i uke 19 nå, og kjønnsleppene kjennes veldig ømme ut. Kjenner det både når jeg ligger og ..
15 mars 13:18
Hei!
Hei, førsteganger og melder meg inn her
14 mars 20:26
Facebook
Noen som vet om det finnes en barselgruppe for oss med termin i august på facebook?
24 feb. 17:19
Mage
Hei! Har termin 1.august (lurer på om jeg skal over i Juli-tråden), og er nå i uke 17. Førstegang..
24 feb. 16:56
Andre fedre?
For meg var det å bli pappa hovedsaklig om å støtte mammaen og gjøre alt annet i begynnelsen, som..
24 feb. 14:33
Flere fedre?
Flere spente og engasjerte fedre her? Jeg er en veldig nysgjerrig far som gleder meg masse, men f..
24 feb. 14:32
Andre fedre?
Flere spente og engasjerte fedre her? Jeg er en veldig nysgjerrig far som gleder meg masse, men f..
15 feb. 15:19
termingruppe facebook
Her er våre lukkete grupper for september
https://www.facebook.com/groups/1043792382429765/
Okt..
14 feb. 14:44
termingruppe facebook
Ja det er en hemmelig gruppe på facebook! Se tråd på kvinneguiden.
8 feb. 19:06
Mage
Noen her som har begynt å få mage? Jeg er førstegangs og har absolutt ingen antydning til noe ma..
6 feb. 23:19
mindre symptomer
Er det ikke «morsomt» at når vi ikke har symptomer så vil vi ha det, og når vi har det så vil vi ..
5 feb. 22:34
Noen fra Akershus
Rælingen her.
5 feb. 09:41
termingruppe facebook
Noen som vet om en skjult facebook termingruppe for september 2018? :)
3 feb. 14:55
Blodprosent
Usikker, men det er jo ikke vanlig å ta runde nummer 2 med blodprøver før uke 16, så du har god t..
3 feb. 01:05
Blodprosent
Å..visste ikke det du skriver om gitte parametere..vet jeg hadde vært innenfor normalen om jeg ik..
2 feb. 22:06
Blodprosent
Legen sier ingenting når alt er normalt. Maskinen deres printer ut innenfor gitte parametere, og ..
2 feb. 13:32
Blodprosent
Er det noen som vet hva normal blodprosent er i uke 10/11? Min var på 14.1 idag, og legen sa inge..
Vis alle klubber
100 siste innlegg
Terminkalkulator
Første dag i siste menstruasjon:
Antall dager i din syklus:
21
22
23
24
25
26
27