Nedress og mye kynnere

Anonym
Mandag 29. mai 2017 17:30

Hei
Jeg er i uke 30+2 nå og har allerede i flere måneder kjent på skikkelig nedpress. For 2 dager siden begyner det nå med mye kynnere alle flere ganger i løped av 1 timer. Magen blir kjempe hard og det er ondt bæde i underlivet og ryggen. Har skikkelig stikking i vagina. Det føles som noen stikker kniver i den.
ER mitt 3 barn nå men med det andre 2 kjente jeg nesten ingenting fram til slutten. Gikk med begge to 2 uker over termin.
ER litt bekymret at det begynner snart.

Anonym
Mandag 29. mai 2017 17:42

Høres litt ut som det kan begynne snart. Ring føden og hør hva du skal gjøre. De sier sikkert at du skal vente til du får ordentlige rier, men det kan være greit med en sjekk.

Anonym
Tirsdag 30. mai 2017 17:52

Siden i dag kommer det også gul slim ut . Må har innlegg nå . Har det noe å si?hva er det?

Anonym
Tirsdag 30. mai 2017 18:33

Høres ut som slimproppen. Den kan gå flere uker før fødselen.

Anonym
Tirsdag 30. mai 2017 22:54

Kan jo være greit å ringe føden for sikkerhetsskyld.
Jeg hadde masse kynnere og vonde kynnere som strålte i ryggen i flere måneder. Men ungen måtte tvinges ut til slutt. Så forhåpentligvis er det ikke fødsel på gang for deg :-) men man vet jo aldri, så greit å høre med kyndige.

Anonym
Lørdag 3. juni 2017 15:42
Hei
Jeg er i uke 30+2 nå og har allerede i flere måneder kjent på skikkelig nedpress. For 2 dager siden begyner det nå med mye kynnere alle flere ganger i løped av 1 timer. Magen blir kjempe hard og det er ondt bæde i underlivet og ryggen. Har skikkelig stikking i vagina. Det føles som noen stikker kniver i den.
ER mitt 3 barn nå men med det andre 2 kjente jeg nesten ingenting fram til slutten. Gikk med begge to 2 uker over termin.
ER litt bekymret at det begynner snart.

Dette er normale svangerskapssymptomer, jeg hadde ikke bekymret meg,og barnet overlever jo helt fint om det kommer nå. :)

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}