Gravid? Mye symptomer

nefie
Torsdag 15. juni 2017 11:14

Mulig unnfangelse 2 juni, positiv eggløsingstest 3 juni (fikk ikke testet eggløsning den 2)

Fra den 5 juni har jeg hatt mye symptomer:
Ømme brystvorter, øm på siden av brystet, magesmerter (både mens lignende og andre stikkende smerter) eggløsings lignende smerter på høyre side, Masse luft i magen, god appetitt, frysninger og er varm, litt kløe, litt vondt i hodet. Stråling nedover i benet på høyre side. Vondt i høyre rompeball.

Forventet mens er 17 juni. Tok RFSU sin graviditetstest 13 juni, som var negativ og igår (14 juni) som også ble negativ (ikke morgen urin)
Den 14 hadde jeg også litt rødt på papiret når jeg tørket meg etter ett do besøk.

Jeg ble gravid i juni ifjor, mistet i slutten av august ifjor. Tok ca 1,5 mnd før jeg fikk tilbake mensen. Og har siden da hatt "mye" gravidsymptomer 1-2 uker før mens (ømme brystvorter, litt svimmel og noen ganger litt uggen). Tidligere fikk jeg ømme brystvorter en til to dager før mens.

Nå opplever jeg enda mer symptomer synes jeg.
Kan jeg allikevel være gravid?

Noen som har erfaring med RFSU sine graviditetstester? Funger de såpass tidlig som jeg testet?

En liten oversikt her: https://www.dropbox.com/s/dcy9rtyh2c...bilde.JPG?dl=0

Anonym
Fredag 16. juni 2017 15:28
Mulig unnfangelse 2 juni, positiv eggløsingstest 3 juni (fikk ikke testet eggløsning den 2)

Fra den 5 juni har jeg hatt mye symptomer:
Ømme brystvorter, øm på siden av brystet, magesmerter (både mens lignende og andre stikkende smerter) eggløsings lignende smerter på høyre side, Masse luft i magen, god appetitt, frysninger og er varm, litt kløe, litt vondt i hodet. Stråling nedover i benet på høyre side. Vondt i høyre rompeball.

Forventet mens er 17 juni. Tok RFSU sin graviditetstest 13 juni, som var negativ og igår (14 juni) som også ble negativ (ikke morgen urin)
Den 14 hadde jeg også litt rødt på papiret når jeg tørket meg etter ett do besøk.

Jeg ble gravid i juni ifjor, mistet i slutten av august ifjor. Tok ca 1,5 mnd før jeg fikk tilbake mensen. Og har siden da hatt "mye" gravidsymptomer 1-2 uker før mens (ømme brystvorter, litt svimmel og noen ganger litt uggen). Tidligere fikk jeg ømme brystvorter en til to dager før mens.

Nå opplever jeg enda mer symptomer synes jeg.
Kan jeg allikevel være gravid?

Noen som har erfaring med RFSU sine graviditetstester? Funger de såpass tidlig som jeg testet?

En liten oversikt her: https://www.dropbox.com/s/dcy9rtyh2c...bilde.JPG?dl=0

Jeg fikk pos test 9 dg etter antatt el ( testet el også) gikk da ut fra at el var dagen etter positiv el , altså dg 10 etter første positive el test
Dette var med early graviditetstest til billigtester
Liker de best, ingen ultratynn misvisende grå strek som jeg fikk med RFSU sine på de tatt tidligst . Hvor tidlig en tester positivt er jo avhengig av når egget fester seg. Hadde nok ikke gitt opp håpet før ikm dato

Anonym
Fredag 16. juni 2017 15:31

Og jeg vil nok tro at symptomene du hadde fra 5 juni heller kunne være eggløsning du kjente. Litt tidlig å kjenner symptomer på graviditet da

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}