Avtakende symptom

Anonym
Onsdag 7. juni 2017 17:34

Hei folkens! Jeg er 9+4 på vei og symptomene mine begynner å avta. Blir litt stresset av dette. Vet det ofte gjør det rundt uke 12, men syns det er litt tidlig! Hvordan er det med dere og symptomer? :)

Anonym
Onsdag 7. juni 2017 17:47

Hei! Jeg er 10+1 idag og mine symptomer har minket siden 9+3, men det er jeg egentlig veldig glad for da jeg har vært skikkelig dårlig inntil da. Det er jo vanlig at symptomene avtar etterhvert som man nærmer seg 2.trimester og jeg har forstått det slik at det er ingen fare så lenge man ikke blør eller har store smerter :-) jeg velger å nyte at jeg nå fungerer mye bedre!

Anonym
Fredag 9. juni 2017 10:26

Jeg er 9+6 og har har symptomer som opplåsthet, ømme bryster, trøtthet og hard avføring. Men jeg har ikke vært kvalm/dårlig en eneste gang. Det er nesten så dét bekymrer meg! Hahaha! Jeg har faktisk ikke fått med meg at det er typisk symptomer begynner å avta (foruten om kvalme). Uansett tror jeg vi har en tendens til å bekymre oss for mye, som er unødvendig :) Jeg tenker at så lenge jeg ikke har store smerter og blødninger, så er alt ok :)

Anonym
Mandag 12. juni 2017 14:10

Det er helt normalt at symptomene kommer og går, og at de dabber av ved uke 12 er dessverre ikke helt sannheten. ;)

Anonym
Mandag 12. juni 2017 21:34
Hei! Jeg er 10+1 idag og mine symptomer har minket siden 9+3, men det er jeg egentlig veldig glad for da jeg har vært skikkelig dårlig inntil da. Det er jo vanlig at symptomene avtar etterhvert som man nærmer seg 2.trimester og jeg har forstått det slik at det er ingen fare så lenge man ikke blør eller har store smerter :-) jeg velger å nyte at jeg nå fungerer mye bedre!

Jeg skulle aldri snakket høyt om at formen var bedre for nå er den om mulig verre enn noen gang...

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}