Våre termingrupper på fb

Jordmor Siri
Mandag 22. mai 2017 15:29

Her er januargruppen vår på fb, den er lukket, men ikke hemmelig: https://www.facebook.com/groups/377637352629908/ Så her kan du være "halvhemmelig":)
Vennlig hilsen jordmor Siri

Anonym
Torsdag 25. mai 2017 20:25

Hei!
Hvis jeg klikker på at jeg har lyst til å bli medlem ser hele vennelista mi at jeg har blitt det da? Litt tidlig at alle får vite det synes jeg....

Jordmor Siri
Lørdag 27. mai 2017 00:06

Hei!
De kan se hvem som er medlemmer, men ikke hva man skriver. Burde vi heller lage hemmelige grupper? Kan godt gjøre det hvis dere heller vil ha det slik?
Riktig god helg!

Anonym
Lørdag 27. mai 2017 08:59
Hei!
Hvis jeg klikker på at jeg har lyst til å bli medlem ser hele vennelista mi at jeg har blitt det da? Litt tidlig at alle får vite det synes jeg....

Nei, man får aldri beskjed om at folk melder seg inn i grupper, du har vel aldri fått det om noen andre på lista di?

Anonym
Mandag 29. mai 2017 08:42
Hei!
De kan se hvem som er medlemmer, men ikke hva man skriver. Burde vi heller lage hemmelige grupper? Kan godt gjøre det hvis dere heller vil ha det slik?
Riktig god helg!

Jeg føler vel kanskje att det hadde vært en fordel med hemmelig gruppe. Vem som helst kan nå se hvem som er medlem på disse. Personlig vil jeg da ikke gå med i en gruppe før jeg eventuelt har fortalt offentligt att jeg er gravid.

Anonym
Lørdag 3. juni 2017 15:40
Hei!
Riktig god helg!
Jeg føler vel kanskje att det hadde vært en fordel med hemmelig gruppe. Vem som helst kan nå se hvem som er medlem på disse. Personlig vil jeg da ikke gå med i en gruppe før jeg eventuelt har fortalt offentligt att jeg er gravid.

Det er jo ingen som surfer rundt på diverse termingrupper og leter etter kjente.. -_-
Ingen kjente vil se at du er med i en termingruppe, slapp helt av. ;)

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}