Graviditetstegn

Anonym
Søndag 14. mai 2017 20:58

Hei! Jeg lurer på hvilken måte dere merket dere var gravid før dere fikk positiv test? :) Plutselig de siste dagen har jeg blitt skikkelig kvalm når vi kjører bil! Har aldri i mitt liv vært bilsyk heller. Har noen av dere blitt det?? :)

Anonym
Mandag 15. mai 2017 14:25

Det kan endre seg når man blir eldre. Se ut når bilen er i fart, og ikke driv med telefonen eller andre ting, så blir det bedre. :)

Eira
Mandag 15. mai 2017 16:30

Jeg merket hjertebank noen dager før jeg tok test. Har veldig få symptomer selv, men man har liksom en "følelse" jeg ikke kan beskrive. Jeg blir også veldig emosjonell. Gråter av ingenting :)

Anonym
Tirsdag 16. mai 2017 18:49

Jeg og kjæresten min planla å bli gravid, og jeg kan huske rundt eggløsningstiden at jeg hadde ordentlige mensensmerter i korsryggen. Det var så vondt at jeg måtte sitte litt på fanget hans da vi var ute på byen. Senere så ble jeg veldig trett. Slet vanligvis med å sove, men nå kunne jeg sove lenge på dagtid og likevel sove godt om kvelden. Puppene ble ømme og større rundt to uker senere under forventet mens.

Anonym
Tirsdag 16. mai 2017 22:15

Det første tegnet jeg merka, var ømme bryster. skikkelig ømme bryster! Og så kom heller ikke mensen, så testet jeg positivt :)

Anonym
Onsdag 17. mai 2017 21:22
Jeg og kjæresten min planla å bli gravid, og jeg kan huske rundt eggløsningstiden at jeg hadde ordentlige mensensmerter i korsryggen. Det var så vondt at jeg måtte sitte litt på fanget hans da vi var ute på byen. Senere så ble jeg veldig trett. Slet vanligvis med å sove, men nå kunne jeg sove lenge på dagtid og likevel sove godt om kvelden. Puppene ble ømme og større rundt to uker senere under forventet mens.

Ved eggløsning har du jo da eventuelt eggløsningssmerter, ikke symptomer på graviditet..

Mer innhold
Instagram - Siste bilder tagget med #altformamma vises her

{{image.caption.text}}